Volkswagen Slovakia New Small Family

Názov akcie: New Small Family                                                                                                                                                                                 
Cieľová sku­pina: Top management VW Slovakia, zamestnanci spoločnosti, predstavitelia vlády a primátor mesta Bratislavy. Spolu viac ako 8 tis. ľudí.
Charakteristika: Event pri významnej príležitosti vyrobenia 3 miliónteho vozidla, výroby 3 malých áut - VW up!, Škoda Citygo, Seat MII a 5-tich značiek pod strechou jedného závodu. Vizuálnej stránke eventu dominovala oceľová scéna o rozmeroch 24x6 m s reálnymi autodielmi a 30 m dlhé mólo. O show program sa postarali špeciálne efekty - laser, pyrotechnika, mega projekcie, obrovské množstvo svetelnej techniky a svetoznáma tanečná show FURZA BRUTA z Argentíny - prezentačné video - https://www.youtube.com/watch?v=j7hSNFCGNxw&feature=player_embedded

Výstavba trvala 2,5 dňa- otváracia scéna s reálnymi autodielmi mala rozmer 24x6m a vážila viac ako 7 ton - počet subdodavateľských firiem 37 - viac ako 150 ludí, ktorí sa zúčastnili na príprave a realizácii programu priamo v závode VW- viac ako 26.000 kg techniky zavesenej na strope - počet vysielačiek 20 kusov- 221 kusov svetiel - 34 reproduktorov- viac ako 220 m hliníkovej konštrukcie zavesenej na strope - 30m dlhé molo pre tanečníkov a autá - 400m oplotenia - 20 autobusov zvážalo po závode ľudi na program.
prime event management
home